خرید اجاق گاز به صورت اقساطی

اجاق گازها امروزه دارای 2 نوع گازی و برقی هستند؛ به بیان دیگر شعله های حرارتی اجاق گازها دارای 2 نوع برقی و گازی هستند. علاوه بر آن تعداد شعله ها در اجاق گازها بین 2 الی 5 است که این موضوع نیز یکی از مواردی است که میتواند هنگام خرید توجه شما را جلب کند. به عنوان مثال اگر شما از اجاق گاز استفاده زیادی ندارید یا یک خانواده کم جمعیت هستید، اجاق گازهای 2 الی 3 شعله کاملا مناسب شما خواهد بود. اما اگر تعداد اعضای خانواده شما بیشتر است و یا از اجاق گاز بیشتر استفاده می کنید مسلما اجاق های 4 الی 5 شعله مناسب شما خواهد بود. بنابراین هنگام خرید اقساطی اجاق گاز به موضوعات اشاره شده حتما توجه فرمایید.

علاوه بر این، ظاهر اجاق نیز می تواند از مواردی باشد که هنگام خرید توجه شما را به خود جلب خواهد کرد؛ به عنوان مثال اجاق گازها دارای رنگ های مختلف با طراحی های متفاوت است که برای داشتن تجربه بهترین خرید باید با توجه به دکوراسیون آشپزخانه خود رنگ آن را انتخاب کنید تا هارمونی زیبایی را به ارمغان آورید. همچنین مدل فردار یا طرح فر، یا حتی رومیزی بودن اجاق گاز نیز میتواند هنگام خرید اجاق گاز به صورت اقساطی در انتخاب شما موثر باشد.

خرید بهترین اجاق گاز اقساطی
“قلب هر خانه، آشپزخانه آن است” این جمله را ممکن است بارها شنیده باشید؛ اما ما در گلدن 8 معتقدیم “قلب هر خانه، آشپزخانه آن و قلب هر آشپزخانه، اجاق گاز آن است”. بنابراین ظاهر آشپزخانه و ظاهر اجاق گاز در منازل از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ مخصوصا امروزه که چیدمان و طراحی آشپزخانه ها به اصطلاح جزیره و در کل باز است و تمامی دکوراسیون آشپزخانه در دید همگان است. بنابراین هنگام خرید اقساطی اجاق گاز که یکی از مهم ترین و اصلی ترین وسایل مورد نیاز برای هر آشپزخانه است، باید کسری اصول و نکات را در نظر گرفت و مهمترین اصل نیز ظاهر آن و مبله یا رومیزی بودن آن است.

اجاق گازها به دلیل تنوع در مدل های آن دارای قیمت های متفاوتی هم هستند و قیمت آن بسته به شعله، برقی یا گازی بودن، مبله یا رومیزی بودن و دیگر فاکتورها متفاوت است. به عنوان مثال اجاق گازهای رومیزی نسبت به اجاق گازهای توکار قیمت مناسب تر و اجاق گازهای دارای فر نسبت به اجاق گازهای توکار و رومیزی قیمت بیشتر دارد. اما ما به شما این اطمینان را خواهیم دارد که در طرح خرید اجاق گاز به صورت اقساطی شرکت گلدن 8، بهترین و مناسب ترین شرایط را تجربه خواهید کرد و این شرایط می تواند برای خیلی از افراد و خانواده ها مناسب و ایده آل باشد. شما میتوانید اجاق گاز مورد علاقه خود را با با پرداخت مبلغ کمی به عنوان پیش پرداخت یا حتی بدون پیش پرداخت تهیه کنید. در ادامه با این شرایط آشنا خواهید شد.

شرایط خرید اقساطی اجاق گاز به چه صورت است؟
اولین شرطی که برای خرید اقساطی اجاق گاز حاکم است، وجود چک صیادی به نام شخص درخواست کننده است. شما باید به ازای هر ماهی که قصد بازپرداخت وجه را دارید، یک برگ چک صیادی به فروشگاه ارائه کنید؛ به صورت واضح تر می توان گفت که اگر قصد دارید مبلغ 10 میلیون تومان را به صورت 5 ماهه بازگردانید، باید تعداد 5 عدد چک صیادی به مبلغ 2 میلیون تومان نزد فروشگاه ارائه کنید. ما به شما این اطمینان را خواهیم داد که میتوانید با کمترین میزان سود، یعنی 2%، صاحب اجاق گاز مورد علاقه خود شوید. مهمترین اصلی که در این میان به صورت کامل واضح است این بوده که هرچه مبلغ پیش پرداخت بیشتر باشد مبلغ اقساط ماهیانه و مدت زمان بازپرداخت آن کمتر خواهد شد.

توجه داشته باشید که هر چه مبلغ پیش پرداخت بیشتر باشد، مبلغ اقساط ماهیانه و مدت زمان بازپرداخت آن کمتر خواهد شد. مدت زمان بازپرداخت اقساط ماهیانه در گلدن 8 تا 10 ماه بدون پیش پرداخت تعیین شده است که هر خریداری می تواند با توجه به توان مالی و بودجه‌ای که در نظر گرفته است آن را تعیین کند و این میزان را تغییر دهد.

مطمئن باشید که در فروشگاه گلدن 8 و در طرح فروش اقساطی اجاق گاز، مبلغ اجاق گازهای قسطی، نزدیک به مبلغ نقدی آن ها در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید